Často kladené otázky
-
Kde vás môžem kontaktovať kvôli výrobku na mieru, zákazke, reklamácií atp.?
Stačí nám napísať mail na info@tithana.sk alebo zavolať na +421 940 198 239 a Jakub vám rád na všetky vaše otázky odpovie.
-
Čo znamená že nemáte výrobky na sklade?
Keďže sme malá dielňa s handmade výrobkami, väčšinu výrobkov vyrábame na objednávku. Ak už máme niečo na sklade, odošleme vám to do 3 pracovných dní. Ak to na sklade nemáme tak vám to do 7 pracovných dní vyrobíme a odošleme. Keby nastal akýkoľvek problém alebo zdržanie, hneď vás o tom budeme informovať.
-
Vyzerajú výrobky presne ako na fotografii?
Všetkých našich tithanov sa snažíme nafotiť najlepšie ako vieme. Avšak koža je materiál prírodný a nie vždy tá istá koža v novej dodávke vyzerá rovnako. Taktiež, hlavne v peňaženkách a vo vnútorných komponentoch v taškách, využívame upcyklovanú kožu zo secondhandov a preto je každý kus unikát a farebné odtiene sa rôznia.
-
Sú vaše výrobky naozaj z pravej kože?
Áno, všetci naši tithani sú výlučne z pravej kože. Používame kožu od slovenského dodávateľa ktorá je prevažne z Čiech, Slovenska a Talianska. Taktiež sa snažíme čím ďalej tým viac využívať upcyklovanú kožu. Kožu máme zo starých secondhand vecí, ktorú poctivo očistíme a ošetríme aby vyzerala a kvalitovo bola ako nová, a z automotive odpadu. To všetko robíme v malej dielni v Žiline.
-
Môžem si vaše výrobky pozrieť na živo, prípadne si prísť po objednávku osobne?
Pri dokončovaní vašej objednávky si môžete zvoliť osobný odber priamo v našej dielni (Na stanicu 26/A, (Cez Kamennú), 01009, ŽILINA) s platbou vopred alebo iba v hotovosti.
Potom si môžete pozrieť naše výrobk na živo v obchodíkoch v Bratislave, Martine, Žiline, Námestove, Uherskom Hradišti.
-
Dostanem k objednávke aj faktúru?
Áno, ku každej objednávke vám náš systém vystaví faktúru, ktorú si následne nájdete v maili alebo užívateľskom rozhraní našeho eshopu od Sashe.
-
Ako postupovať, ak vám chcem výrobok vrátiť?
Ak sa vám bohužiaľ náš výrobok nebude páčiť alebo ste netrafili darček, stačí nás kontaktovať emailom: info@tithana.sk a následne nám nepoškodený výrobok zaslať a peniaze vám vrátime. Budeme sa snažiť mu nájsť nového pána.
-
Aké máte možnosti platby a dopravy?
Platiť môžete online kartou cez platobnú bránu, prevodom na účet alebo dobierkou. Využívame dopravné služby kuriérskej služby DPD a Packeta. Taktiež si môžete vašu objednávku vyzdvihnúť priamo v našej dielni v Žiline.
Ak by ste mali akékoľvek otázky ohľadom objednávky, produktov alebo spolupráce, nebojte sa nás a píšte-volajte!